نرم افزار اتوماسیون اداری

شامل تمامی ابزار های مورد نیاز به منظور حذف کامل کاغذ از جریان کار روزمره که علاوه بر حفاظت از محیط زیست، کاهش هزینه های سازمانی و افزایش سرعت و دقت در انجام کارهای روزمره را نیز به دنبال دارد

قابلیت اتصال به سایر نرم افزارها

نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای قابلیت یکپارچه سازی ، دریافت و گردش الکترونیکی خروجی قابل چاپ تمامی نرم افزارها می باشد.

کاملا تحت وب

نرم افزار اتوماسیون اداری پویان به صورت کاملا تحت وب و بدون وابستگی به اینترنت و نصب هیچ نرم افزار جانبی بر روی انواع سیستم عامل قابل اجراست

تضمین کیفیت و قیمت نرم افزار

با خرید نرم افزار اتوماسیون اداری پویان و پس از یک ماه استفاده از آن در صورت عدم رضایت از کیفیت نرم افزار کلیه وجوه پرداخت شده شما عودت می گردد

طراحی پورتال سازمانی پویان

درگاه الکترونیکی ارائه خدمات سازمانی

با نرم افزار مدیریت پورتال سازمانی پویان امکان ارائه خدمات غیر حضوری و تجربه یک سازمان الکترونیک و هوشمند را برای کاربران و مشتریان خود به ارمغان آورید. نرم افزار مدیریت پورتال سازمانی پویان کاملا با نرم افزار اتوماسیون اداری ، سیستم گردش الکترونیکی مکاتبات و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پویان به شکل یکپارچه عمل می کند

دریافت تعرفه ها

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پویان

ابزاری هوشمند به منظور حفظ ، پیگیری و مدیریت روابط با مشتریان

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پویان یا به اختصار نرم افزار سی آر ام پویان (CRM) یکی از زیر سیستم های نرم افزار اتوماسون اداری پویان است و به دلیل یکپارچگی با نرم افزار اتوماسیون اداری امکان طراحی انواع فرآیند های سازمانی مرتبط با مشتریان مانند فرآیند ثبت سفارش ، صدور فاکتور ، تولید محصول ، ارسال کالا و ... را فراهم می آورد. ایزار هایی که بدون وجود یک نرم افزار اتوماسیون اداری و سی آر ام یکپارچه قابل ارائه نمی باشند.

دریافت تعرفه ها

فرم ساز و فرآیند ساز پویان

ابزارهایی به منظور ایجاد حداکثر انعطاف پذیری نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار فرم ساز و فرآیند ساز پویان دو تا از زیر سیستم های اصلی نرم افزار اتوماسیون اداری پویان هستند که با استفاده از آن ها انواع فرم ها می توانند به صورت ویژوال و Drag & Drop طراحی شوند سپس مرحل گردش کار هر یک از فرم ها با استفاده از ابزار طراحی فرآیند ها مبتنی بر استاندارد BPMN 2 قابل پیاده سازی می باشد.

دریافت تعرفه ها

نرم افزار اتوماسیون اداری پویان

ابزاری هوشمند به منظور گردش الکترونیکی مکاتبات سازمانی و حذف کاغذ از جریان کار

نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای تمامی ابزار های مورد نیاز به منظور حذف فیزیکی کاغذ از جریان کار و گردش الکترونیکی فرآیند های سازمانی را داراست. از جمله این ابزار ها : سیستم مدیریت بایگانی و آرشیو اسناد ، سیستم دبیرخانه ، سیستم ارسال و دریافت فکس ، سیستم ارسال و دریافت ایمیل ، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ، نرم افزار فرم ساز ، نرم افزار گزارش ساز ، نرم افزار فرآیند ساز ، سیستم مدیریت وظایف و تقویم کاری و ...

دریافت تعرفه ها

امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری

تعدادی از ابزاری ها و قابلیت های نرم افزار اتوماسیون اداری پویان

 کارتابل الکترونیک با قابلیت دسته بندی موضوعی ، جستجو و نمایش اسناد بر اساس اولویت

 تعریف تعداد نامحدود واحد بایگانی و تعداد نامحدود زونکن در قالب ساختار درختی

 تعریف تعداد نامحدود واحد دبیرخانه و دفاتر اندیکاتوری و فرمول های شماره گذاری

 امکان ارسال و دریافت فکس و ایمیل با پشتیبانی از پروتوکل POP3 و IMAP

 دارای تمامی امکانات استاندارد مانند پاراف نویسی ، ثبت پیوست ها ، ارسال رونوشت و ...

 قابلیت تعریف امضا دیجیتال و پشتیبانی از قلم نوری و قلم S-Pen سامسونگ

 دارای سیستم مدیریت وظایف با قابلیت نمایش هشدار در زمان انجام کار ها

 قابلیت اتصال به سایر نرم افزار و گردش الکترونیکی خروجی قابل چاپ آن ها

امکانات نرم افزار فرم ساز، فرآیند ساز و گزارش ساز

برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار فرم ساز ، فرآیند ساز و گزارش ساز پویان

 طراحی انواع فرم به صورت Drag & Drop

 قابلیت دسته بندی موضوعی کلیه فرم ها

 قابلیت تعریف سطوح دسترسی به فرم ها و فیلد های اطلاعاتی موجود در هر فرم

 قابلیت پر کردن خودکار یک فرم از روی محتوای فرم دیگر

 قابلیت تعریف فرمول نام گذاری خودکار فرم ها

 قابلیت تعریف فرم های پایگاه داده با قابلیت استفاده در فرم های دیگر

 قابلیت تعریف انواع مراحل گردش کار به صورت گرافیکی با استاندارد BPMN 2

 قابلیت جستجو و تهیه گزارش بر روی محتوای فرم های تولید شده و دریافت خروجی اکسل

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پویان

 قابلیت ایجاد پرونده برای مشتریان

 قابلیت ایجاد اکانت برای هر مشتری به منظور دسترسی به پنل خوداز طریق اینترنت

 امکان ثبت نامحدود اطلاعات تماسی ، هویتی و سایر پارامتر های اطلاعاتی برای هر مشتری

 قابلیت اتصال به سیستم های سانترال و نرم افزار های ویپ مانند استریسک

 قابلیت جستجوی و ایجاد گزارش از مشتریان بر اساس تمامی پارامتر های اطلاعاتی

 امکان ثبت فرصت های فروش و پیگیری سرنخ ها و تبدیل مشتریان باالقوه به باالفعل

 امکان ثبت کنش ها ، فعالیت ها ، پیگیری های دوره ای با قابلیت ایجاد گزارش

 امکان ثبت فاکتور و پیش فاکتور و گردش الکترونیکی مراحل گردش کار در اتوماسیون

 امکان ثبت اطلاعات دریافت و پرداخت چک و سایر اطلاعات مالی با قابلیت نمایش گزارش

 امکان ثبت اسناد و مدارک و گردش الکترونیکی آن ها در سیستم اتوماسیون اداری

 امکان ایجاد گزارش های پیش بینی میزان فروش و درآمد به صورت نموداری

داستان موفقیت مشتریان

برخی از مشتریانی که افتخار همکاری با آن ها را در پروژه های مختلف داشته ایم

اپلیکیشن موبایل نرم افزار اتوماسیون اداری پویان

نرم افزار اتوماسیون اداری پویان دارای اپلیکیشن موبایل مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS است که امکان بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری پویان را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند به ارمغان می آورد. از جمله قابلیت های اپلیکیشن ها امکان امضا الکترونیکی با استفاده از قلم ، امکان کنترل فرم ها بر اساس موقعیت مکانی ، نمایش موقعیت مکانی کاربران بر روی نقشه ، امکان عکس برداری از طریق دوربین و پیوست تصویر به یک سند ، قابلیت دریافت نوتیفیکیشن در زمان ارجاع نامه و ... می باشد.

هنوز در انتخاب نرم افزار اتوماسیون اداری پویان مردد هستید ؟

کارشناسان ما آماده برگزاری جلسات پرزنت به صورت حضوری یا ریموت و پاسخگویی به تمامی سئوالات شما هستند.